Tisdag

Snart är det dags att sova. Scrubs är på tvn och då blev jag genast uttråkad.
Jag är tydligen en av få som inte är särskilt förtjust i den serien ;)

Idag har jag (för att komma ihåg vad jag gjort senare..) ;
städat & packat - vilket tog en jäkla tid! (pappa har kommit hem!!)
Det blev två promenader också. En med Tindra, och en med Josefine.

Jag har varit jobbigt förkyld i en vecka och tills jag blir frisk avstår jag från gympan.
Har tagit det riktigt lugnt idag bara i hopp om att jag ska vakna helt frisk imorgon..!
Det börjar kännas riktigt kasst att inte komma iväg på något.
Men jag lär ju inte bli friskare snabbare ifall jag skulle gå.
Vet inte hur mycket bättre promenaderna är för min förkylning heller men jag
anstränger mig ju mindre då.
Jag tycker att jag börjar känna mig betydligt bättre nu iallafall!

Har nyss kommit hem från Josefine.
Vi tog en kvällspromenad och bestämde att vi skulle kolla på D H tillsammans :)
Handlade frukt, vilket resulterade till både fruktsallad och smoothies. 
- Vi är duktiga tjejer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0