Söndag

Idag ska vi grilla :) Det är ju toppenväder.
Jag ska försöka att leta reda på mitt kubb som är spårlöst borta innan.
Vad kan jag ha gjort av det förutom hemma? Ja, det är frågan.

Det var visst ett tag sedan jag uppdaterade. Ursäkta!
Vi får se hur mitt minne varit :) Kortfattat.

Onsdag; Kubbspelande & grillning i Högbo med Ida, Matthias & Johan.
Torsdag; Besök hos frisören, umgicks med Jossis i Norrsundet hela dagen :)
Fredag; Filmmys med Sofie, Linn, Josefine & Chrille.
Lördag; Jobbade 14.30 - 22, öl hos Chrille :)






Vi har varit hemma en vecka idag. Det är helt värdelöst i jämförelse!
(Snart har jag gått igenom alla bilder förresten - håll utkik (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0