Inflyttningsfest

En sak är klar;
Om Camilla får för sig att åka bort sisådär x antal veckor
kan jag absolut ta hand om hennes lägenhet åt henne.
Det var så fint och verkligen stort i jämförelse med hennes lilla etta!
Jag kommer nog att trivas där ;)

Innan kom Josefine, Nicklas, Linn, Johan, Sofie & Jesper hit.
Vi drack bacardi razz-drinkar - tiden drog iväg - och plötsligt skulle vi bege oss.
När vi var på plats tog det mig 5 sekunder innan jag var helt såld på hennes lägenhet!



Jag hade kul igår :)
 men mina kläder (och mitt hår) är helt dränkta med sangria!
Det är Camillas vardagsrumstak också.. FÖRLÅT!!
Jag & Josefine skapade en liten olycka..
Vi slog i mitt glas i golvet och det slog upp över hela mig- och ännu högre upp än så!
Jag kan tala om att sangria INTE är nåt man vill få i ögonen!



Vi bestämde att vi skulle ut men det var såna köer överallt
och det orkade vi inte med. Att komma hem i lagom tid är inte helt fel ibland ;)
Jag är tacksam att jag hoppade av bilen i rättan tid,
för Jesper hade fått punktering på hans bil sen.
Det är iförsig förståerligt! För vi hade det trångt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0