Dirty stories

Fredag;
Morgonpromenad (07.50 var jag redo)
Lunchpass med Helena
Powernap (Jag var bra trött efteråt..)
Utekväll

Jag följde med Sofie, Linn & Johan ut och åt igår - jättetrevligt!
Vi gick till Old Saints senare och där fick jag det mest efterlängtade
återseendet jag nånsin hade kunnat tänka mig!
Jag skiljde mig nog väldigt bra ifrån mängden med mitt stora flin!

Det känns faktiskt bra. Jag tror att det behövdes!


Lördag;
Jag fick inte ihop särskilt många timmar inatt.. Men jag är pigg! 
Har införskaffat mig sangria och ätit lunch med Sofie, Josefine & Nicklas hitills.
Funderar om jag ska vila en stund innan det är dags att börja göra mig i ordning.
Men risken finns då att det ger motsatt effekt istället och det vill jag ju inte!

Vid 6 får jag besök, och vid kl 8 åker vi iväg på inflyttningsfest!
Det ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0