Torsdag

Jag kom hem för inte alltför länge sedan.
Flängt runt på ärenden med Sofie & hennes lillasyster Amanda idag.
Jag ska nog bada nu faktiskt. Jag har ju inte gjort det på LÄNGE.
Nu pratar jag om badkaret :) Här ska det inte badas ute nåt mer.!

Vi hade iallafall badkar på hotellrummet.
Fast varken jag eller Nathalie, som skulle kunna bada hela dagarna,
gjorde det inte en enda gång.
Det var så jäkla vidrigt att man knappt ville stå i det.
På så vis är det skönt att vara hemma ;)

Senare ikväll ska vi hem till Tobbe och gratta honom. Han fyllde 22 igår :)
Sa i tisdags att jag skulle bli den första med att säga grattis.
Jag hade planerat att pricka det på tolvslaget. När skickade jag det? 15.06.
Det gick alltså inte som planerat.
Utan Sofies påminnelse hade det nog blivit ännu senare.
Usch, vilken dålig kompis jag är ibland.. ;)


Den enda bilden jag hittade på den gamla.
Grattis.! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0