Torsdag

Hade en trevlig kväll igår :) Vi kollade på både idol och efterlyst till och med.
Jag fick min vilja igenom till slut ;)

Vaknade tidigt imorse och var dödstrött.
Åkte till Sofie, där vi åt frukost samtidigt som vi spelade vänd tiablodigt allvar.
Vi borde inte få spela kort med varann. Det vore bäst för alla ;)

Vi lämnade iaf Hamrånge strax innan 12 för vi skulle till stan.
Hade möte på arbetsförmedlingen (för att jag måste)
och sen blev ett stopp på banken också.
Jag var tvungen att byta bankomatkort.
Bankkillen fixade det och fick även mig att börja pensionsspara bland annat.
Det skadar ju inte att börja redan nu.
Tycker synd om Sofie bara. Det tog ju sån tid..!
Hon tycker jag krånglar jämt ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

att det tog tid får sofie tåla. minns du inte hur jäkla länge vi fick sitta på arbetsförmedlingen och vänta på henne ? :) hehe

2009-09-25 @ 09:27:47
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0