Söndag

Jag tror vi kom hem lite väl sent inatt.
Känner mig inte ett dugg piggare nu än vad jag gjorde innan jag la mig.
Men det får fan gå. Får tvinga i mig nån kopp kaffe när jag kommer till jobbet annars.
Och det är inte ofta jag tar till med kaffe.

Är snart dags att åka. Jag har 10 - 22 turen idag (:


___________________
 
Forts. Lördag;
Jag & Sofie åkte ju till Jocke & Jeff i Hamrånge igår.
Vi höll till hemma hos Jocke i hans jättemysiga hus :)
Dom bjöd oss på mat och sen kollade vi på film.
Sen tyckte dom att vi skulle på sightseeing - eftersom det var mitt första besök ;)
Måste säga att det faktiskt var riktigt mysigt där ute.
Och det var inte alls så lååångt dit som jag fått för mig.
Jag & Sofie har ju redan bestämt oss för att bygga om ladan hos Jocke till stall också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0