Söndag

Jag har nog haft den mest oansträngaste dagen i hela mitt liv.
Har enbart flyttat mig mellan sängen och soffan i princip.
Söndagsmys med Sofie var då inte helt fel en dag som denna :)





http://www.mio.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffor/Enjoy-/?p=1
Den här fåtölj-soffan från Mio hade varit nånting.  
Jag älskar den. Testar den varje gång.
Ja, jag tjatar på pappa ;)


______________________
_____________________________________
___________________________________________________


Igår blev det förfest hos Daniel och resten av kvällen spenderades i Hamrånge :)
Fick umgås med både Sofie & Jossis - då har man det inte annat än kanon.


Tråkigt bara att folk inte tål att man pratar med andra.
Jag är trevlig och pratar med nya människor - det borde inte vara en dålig egenskap.
Svartsjukedraman.. Man slipper aldrig undan dom! håååh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0