Söndag

Det känns också.

Jag & tjejerna sjöng singstar här igår som aldrig förr. Det var så jäkla kul :D
Nästa gång kanske vi borde ha värstingpublik? Vi var ju kanon.




Den här avgjorde allt - jag & jossan borde vara bartenders ;)


Jag hade mått konstigt hela dagen men det ignorerade jag.
Mitt uppe i sångkarriären fick jag jätteont på en enda punkt i huvudet.
Och det släppte inte under kvällen, men jag struntade fortfarande i det.
Christoffer kom förbi och vi bestämde oss för att åka till Malte.
Jag var där i nån timme och sen kände jag att det inte gick.
Jag gav upp.
Det gjorde så JÄKLA ont. Riktigt jäkla irriterande.

Trots det hade jag en jätterolig kväll med mina närmaste.
Synd att inte alla var på hemmaplan bara.
Men jag lovar att vi ska göra om det ;) Vi måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0