Söndag

Varit i Hamrånge hela dagen. Jag vet, det känns som att jag nästan bor där.
Jag tror åtminstonde Jossis skulle gilla det ;)
Då skulle vi kunnat varit med varann varje dag -
precis som förr. Som på den gamla, goda tiden.
Jag har nog tagit besöksrekord där ute denna vecka iallafall.

Nu på kvällen har jag & Sofie legat på soffan och bara haft det bra.
Men både hon & jag kände att vi var för trötta så vi gav upp ;b
Imorgon ska vi iaf ut på en riktigt lång morgonpromenad.!
Jag ska ju börja komma igång nu.


Kommentarer
Postat av: Jossis

jaa du måste flytta dit :D du och jag i vildmarken, kan det bli bättre :D vi kan även skämma ut oss JÄMT för ingen känner igen oss ändå ;)

2009-09-14 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0