Övernattning i ödemarken

Okej, jag kanske överdrev en aning ;)

Jag & Sofie skulle egentligen åka till Hamrånge, bergby, norrsundet - nåt av det.?
JAG FATTAR INGENTING. Så jag får dra till med alla alternativ.
Det är alltså nåt av dom ställena Jocke bor i men jag vet inte vad jag ska säga.
Hur fan kan det vara så komplicerat? ;b Dom har förklarat men..

Strunt samma. Vi bestämde oss för att redan åka till Jocke ikväll och sova över :)
Och komma hem imorgon kväll.
Ska ringa Jossis när vi är på väg :) Hon är ju redan på plats.

Se, vad impulsiva vi har blivit!
Fast nåt som inte är lika roligt är att jag måste packa.
Det blir ju en och annan grej att ta med sig om man säger så..


____________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0