Onsdag

Goddag.

Idag ska jag städa mitt rum.
Det kan förvandlas över en dag och jag förstår inte hur det går till.. ;)
Ska höra med Sofie om dom behöver hjälp med lägenheterna också.
Det går ju före städningen isf.


__________________________
________________________________


Var som sagt hem till Emelie igår och det gick bra.
Klart jag var nervös men jag tror jag tacklade det bra :)
Senare skickade gulltjejen komplimangssms.
måste jag skött mig bra ;)

När jag kom hem från henne var jag så jäkla trött.
La mig på soffan tills jag fick höra att Sofie fått nycklarna
till nya lägenheten tidigare än vad dom trott.
Så det var bara att kliva upp och sätta igång.
Och dom där flyttkartongerna verkade fan aldrig ta slut. Och dom var INTE lätta.
Dom lätta var ytterst sällsynta iaf.
Det mesta man hörde mig säga upprepande gånger var att jag aldrig tänker flytta.
Vilket jäkla jobb. Fast den dagen man gör det själv är det förhoppningsvis annat. Eller..?
Har dock inte ont i armarna idag - konstig nog.

Senare när vi var klara fick vi finbesök av både Nicklas & Markus och Niklas & Niklas.
HETER ALLA NIKLAS ELLER!? Bara stavningen som skiljer.
Jossis, josefines & Nathalies karlar heter ju också det.
Vi kanske också borde gå med i klubben Sofie.? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0