Nathalie




Började nästan klättra på väggarna och då fick jag visdom
om att Nathalie var i hemtrakterna :) Äntligen.
Jag åkte dit och ganska snabbt bestämde hon sig för att vi skulle sola.
Jag orkade inte men hon skulle göra det ändå ;)
Medans hon solade höll jag henne sällskap.

En perfekt idé att införa på solariumet här är ju att fixa så man kan sola två st i samma rum.
För jag blir ruskigt jäkla rastlös av att bara ligga där.
Smygkollar på tiden efter ynka 2 minuter.
Hade varit perfekt att haft någon att prata med under tiden istället. 
Ja, det hade varit nånting, det. Även fast jag inte borde sola..

Men jag gör mycket som inte är bra.! Tragiskt, men sant.

Sen fick hon mig nästan att svimma av chock.
" Anna, kan vi inte åka till Sandviken.? "
NATHALIE, VILL TILL SANDVIKEN? DET HÄNDER ALDRIG.
Jag passade på att ta tillfället i akt iaf för jag är ju stormförtjust i stället ;)
Blev inte så sent för hon ska ju upp tidigt imorgon.
Fast vi bokade in att vi skulle ses då iaf - :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0