Måndag

Godmorgon :)

Jag har sovit kanonbra inatt, otroligt nog med tanke på
vad jag sett för filmer i helgen. Sånt kan sitta kvar länge.
Jag kommer ju alltid att tänka på äckelsaker då jag är helt ensam i mörkret - givetvis.
Fast inatt gick det bra :) Jag tänkte väl på nåt annat helt enkelt..

Närmast på schemat är att dra på sig träningskläder och ta en promenad med Sofie :)
Hoppas jag kan ha skorna på mig bara.
Fick världens blåsa på vänster häl förra veckan efter en promenad i helt fel skor.
Det kan ha varit det värsta jag sett - och haft.
Tog bildbevis men det vore kanske för äckligt för att lägga upp tänkte jag.? :P 
Den var bra jäkla stor iallafall.




_________________________
________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0