Lördag

Hamnade i en stuga i Öjaren igår :)
Jag hoppades på att vi inte skulle åka båt (sen mardrömsturen på sista april).
Sån tur hade jag ju självklart inte..

Mitt ute i skogen - kolmörkt. Man såg nästan ingenting.

Jaha, hur långt ska vi gå nudå?
Gå? Vi ska åka båt! :D

Vi var 8 st på den åkturen och det hade tydligen aldrig varit så många i båten tidigare.
Det var aningen vingligt kan jag tala om.
Och jag höll på att svimma varenda jäkla gång vi körde över nån sten.
Tack och lov var det inga stora som vi skulle kunnat ha fastnat på. (Som på sista april..)
Klarade oss utan olyckor och det vart en trevlig kväll :)




Och nu ska jag hämta upp Josefine och åka till köpis.
Vi ska fixa inför ikväll :)


__________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0