Live från jobbet

Haft världens skönaste fredagskväll (:
Känner för att sova redan nu - så lugnt har det varit.
Lägger jag mig ner somnar jag på 3 röda. Garanterat.
Ska försöka hålla mig vaken lite till iaf.
Annars vaknar jag väl och är klarvaken halv 7 imorgon ;)

Jenny följde med mig till Maria på hudvårdskursen tidigare idag.
Det var jättekul! Och vilka grejer. Jag är en försäljares bästa vän.
Men jag kom bara hem med 3 saker;
foundation samt ett hudvårdsset i två steg -
ansiktsskrubb och en lotion som man har på efteråt.
Men vi fick testa allt. Allt från läppskrubb, ögonkrämer, rengöring till smink.


  


I vilket fall, Maria - som hon hette, var verkligen jättetrevlig och kunde sin grej.
Har varit på många andra visningar men det har inte alls varit lika bra som idag.
Och på måndag ska jag följa med henne på Mary Kay-möte där
alla som jobbar med det i Gävle träffas.
Jag vet inte varför men hon tyckte att jag skulle vara passande för att syssla med det.
Så hon ville att jag skulle följa med och få se hur det går till osv.
Vi får se hur detta slutar ;)

Nu tänkte jag pyssla lite här innan det är dags att lägga sig.
Har iaf sovmorgon :) Godnatt.!

_______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0