I'm back

Efter nästan två nätter i Hamrånge.
Vi kom hem sent inatt.

I torsdagskväll, när vi kom dit, gjorde vi inte så mycket förutom att kolla på film, dricka lite vin och grilla marschmallows över ljus ;) 
Vi orkade inte vänta på att brasan skulle bli grillvänlig.
Jocke skulle upp kvart i 6 och gick och la sig bra mycket tidigare än mig & Sofie.
Ett under att han inte vaknade alls under kvällen.
För vi kan liva som fan - utan att göra det med flit såklart.
;) Men till slut blev vi trötta också.

Jag vaknade upp helt klarvaken halv 8. Kul när man la sig vid 2.
S kom upp strax efteråt hon också.
När vi fifflat där hemma gick vi på en morgonpromenad runt byn ;) 
Vi tog med J's kamera och dokumenterade hela rundan.
Jag tror jag börjar hitta lite mer där nu också :)
Och ni ska veta att jag varit urdålig.

Senare åkte vi och hämtade Jossis :D hon följde med oss tillbaka till J och
där bestämdes det helt att hon & Niclas skulle komma förbi oss senare och
dricka lite vin mm med oss ;)
Fler folk kom förbi - och jag hade jättekul!

Synd att vi skulle åka hem.
Vi hade kunnat stannat kvar men det hade kanske inte varit någon succé
då Sofie skulle åka till Stockholm kl 10 idag.


_______________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0