Hos Jossis i Norrsundet

Jag har ändrat mig. Jag tror minsann att jag ska flytta in i hennes & Niclas jättefina lägenhet istället. Högst upp och jättestora fönster - det resulterar till världens UTSIKT. Sen får man ju Rocky på köpet också ;)
Jag får ju faktiskt Jossis som rumskamrat - vadå SUVERÄNT.
Men Sofie kanske inte gillar den idéen lika mycket som jag.? ;) Vi hade ju stallplaner..

Vi tre ska nog sätta på en film eller ha funäskortsspels turnering nu. 
Tur att Camilla inte är här för hon hade blivit galen på oss angående alt. nr två isf ;)
Och jag tror jag blir kvar här i byn den här natten också.
Den som lever får se ;)

 

__________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0