Hemma

Timmarna har bara rusat iväg idag. För mig har den här dagen gått otroligt snabbt.

Kom hem nyss, med hjälp av Söder. Han är nog snällast i världen.
Den som såg mig innan och efter mötet måste tro att jag är toppadvokat
eller flygvärdinna. Vi har dresscode ;) Och det är ovant.
Men jag vänjer mig. Emelie kommer dock svimma imorgon!

På tal om annat jobb.
Efter många tjat så anmälde jag mig faktiskt att hjälpa till vid vaccineringen av NYA influensan.
Dom ringde mig efter cirka 4 timmar, från att jag skickade iväg anmälan,
och berättade att det är sjuksköterskorna som sköter själva vaccineringen.
Och jag är ju bara utbildad undersköterska.
Men dom behövde min hjälp ändå så jag ska ta hand om inskrivningen.
:) Ska på infomöte nästa vecka.

Ocn nu ska jag snart lägga mig.
Imorgon har jag tusen saker att göra innan 12 känns det som.
Men jag gillar ju att ha det planerat :)
Godnatt.



_____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0