Godnatt

Kom hem från Sofie för en liten stund sedan.
Vi & Josefine hade tjejkväll :) - med sangria.
Det slank ner nästan varje dag på Cypern.
Fast det borde väl kanske inte bli någon tradition här hemma.. ;)





Men på cykelturen hem fick jag världens chock. Josefine tog vägen åt mitt håll på vägen
hem och det var en jäkla tur att hon var med. Vid vretas såg vi en jättestor grävling.! 
Under alla mina 18 år i valbo (är från början ifrån stan ;) - den ni) så har jag ALDRIG nånsin sett en grävling här. På senare dagar har jag ifs hört flera pratat om att dom sett mycket grävlingar här men jag har då aldrig gjort det. Fyhelvete. Det är inget djur jag vill stöta på direkt :s

Nej, nu ska jag lägga mig. Godnatt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0