Get me started

Hemma.!

Idag har jag varit med Malin - äntligen.
Jag har mestadels gullat med Vincent som blivit jättestor :)
Han blir 7 månader nu i slutet av september.
Och han var det gulligaste jag sett! Blond och alldeles klarblåa ögon.
Det var verkligen ett "ååååååwh"moment, om ni förstår ;)

Strax innan 18 åkte jag tillbaka in till stan.
Försökte hitta rätt, haltandes tack vare min blåsjävel, och precis
när jag pratar med Sofie i telefon och säger att jag är på rätt gata
men på fel nummer så ropar Maria, marykay-tjejen som jag skulle följa med,
på mig. Tack och lov.! Annars hade jag nog virrat runt länge.

Var på mötet mellan 18.30 - 21. Och det var jättekul :)
Jag var bara där och lyssnade för att få information och det fick jag - rejält.
Det verkade kanon och nu ska jag till Maria på onsdag med fyra tjejkompisar
och sen får vi se ;)

Nu ska jag ut och träffa Sofie & Jocke :) Hon ska sova här med mig inatt,
för det är måndag och då blir jag ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0