Fredag

Godmorgon :)

Även fast min morgon har varit som på låtsas. 
Min telefon har börjat krångla - igen.
Har ju haft den ett tag ifs och den har ju varit med om en hel del..
Så det är väl kanske inte så jäkla konstigt.

Jag hade ställt alarm så att jag inte skulle sova bort hela dagen så
att jag kan hinna med alla ärenden.
Jag vaknade till och med innan alarmet och det var ju jättebra.
Då var klockan enligt min telefon 8.35.
Startade datan och när jag kollade på den klockan var den 10.07. HUH?
Efter lite undersökningar så var ju klockan vid 10. Min telefon gick 1,5 timme fel.
Tänk om jag skulle jobbat idag? :s Jäkla telefon! Jag måste köpa en ny.


Mobiltelefoner - Operatörsfria Sony Ericsson W660i Black

Den sämsta telefonen nånsin - enligt mig, just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0