Forts, onsdag

Gårdagen spenderades med tjejerna :)
Jag & Sofie åkte till Josefine och hjälpte henne med cykelfesten som
hennes mamma är med och planerar - och som våra föräldrar ska vara med på.
Eller, j & s kollade upp adresser osv medans jag gullade med kattungarna.
Som det brukar sluta ;)

I vilket fall så fick jag & Sofie visa våra bakkunskaper.
Josefine har flera äppelträd på gården så vi skulle göra äppelpaj tyckte hon.
Och jag tror vi blev godkända ;) Men jag fick skala äpplena - med kniv.
Och hur jäkla lätt var det då?
Det är bara en tidsfråga innan en olycka inträffar.
Tobbe påpekade min skärteknik häromdagen och nu även dom.
Kanske dags att byta teknik helt enkelt. För allas bästa ;)





Därefter kom Camilla och vi bestämde att vi skulle äta på Österns Pärla allihop.
Även Emelie följde med :) Och hon har varit igång medans jag varit borta.
Hon har gjort om både i hallen och köket. Hon ska få hjälpa mig dagen jag behöver
tapetsera eller måla - det verkar ju vara hennes grej ;)

Jag slutade min kväll hemma hos Sofie :) Vi hade sleep over.
Har jag väl lagt mig på hennes soffa orkar jag inte åka hem (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0