Flickan som lekte med elden



Den var som jag hade förväntat mig - jättebra!
Fast den slog ju inte den första. Men den var faktiskt riktigt bra.
Då och då satt man som på nålar. Riktigt.
Den slutade självklart med att man måste se nästa.

Jag hade turen som fick sitta i mitten iaf ;) Jenny, som satt till vänster om mig,
satt brevid en äldre kvinna som mestadels höll på att skrämma livet ur oss.
För när hon hoppade till - vilka tror ni blev skrämda av det och gjorde detsamma.?
Helen såg dock helt oberörd ut. Den yngsta reagerar inte på nånting.!

Den tredje filmen - Luftslottet som sprängdes - har premiär den 27;e November.
Då ska vi se den med! :)

 


____________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0