23;45

Kom hem från Tobbe nyss.
Trodde det skulle bli en tidig kväll men Jonas & Krille
hade hyrt Män som hatar kvinnor så där blev vi fast.
Men äsch, jag kommer upp ändå :)

Ska upp tidigt imorgon för jag ska på hudvårdslektion, Mary Kay kl 10. 
Ska få analysera min hudtyp, kolla produkter som passar osv.
Det kommer att sluta med att jag kommer hem med x antal grejer.
Om jag känner mig själv rätt ;)

Sedan jobbar jag tills lördag eftermiddag. Har jouren och jag är överlycklig :D
Skulle egentligen jobbat 9 - 22 lördag & söndag med nu blev det från
fredag 14.30 - lördag 15.30 och på söndag 9 - 22 istället.
Jag längtar redan.! :)
Undra hur många som känner samma sak som jag gör - när jag ska till jobbet.?

Nej, nu måste jag lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0