13;42

Promenaden satt fint nu.
Vi stannade till hos Emelie på vägen då vi ändå var i trakterna.
Och när vi kommit tillbaka solade vi.
Det kändes inte mer än rätt just då ;)

När jag kom hem var jag tvungen att äta nåt på en gång för jag kände mig svimfärdig.
Jag äter aldrig innan jag går ut och går - eller tränar för den delen heller.
Tar ett glas vatten och sen kör jag.
Skulle kanske behöva nåt mer än bara det då jag känner mig så konstig efteråt.?

Nu har jag lagt in alla mina kläder som låg i väskor, på golvet -
överallt i rummet
, i garderoben.
Mamma kommer bli jätteglad när hon kommer hem och ser förändringen ;)
Hoppas bara Stickan kommer hem snart för jag behöver bilen.
Ska släpa med mig Sofie på en shoppingtur, angående mitt nya extrajobb.
Jag behöver skålar, handdukar, våtservetter, kvittensblock
- en hel del saker faktiskt. NU!

Skulle behöva nya skor också..




__________________
_______________________
____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0