Torsdag

Jag kommer att pricka in 2/3 mål jag hade satt upp idag.

För det första skulle jag köpa skor - Check.
Kom hem med ett par svarta, knähöga stövlar - Jättesnygga
Jag hade gärnat visat dom men det kan jag inte nu ( C M ju )
Som jag nästan höll på att slå ihjäl mig med - efter bara tre teststeg.
Det börjar bra ;) Hade jag ramlat där hade jag fan skadat mig rejält..

Nästa plan var att ta en promenad - Check.
Tänkte ta med mig Christoffer & Linda men fick bara med mig C.
Vi tog en ganska lång runda så jag kan faktiskt känna mig duktig (;

Jag bestämde även att jag skulle ligga i sängen sovklar innan 22.
Det kommer jag inte att pricka in då jag måste se klart
Criminal Minds först och sen duscha också.
Äh, så försenad lär jag ju inte bli :) Det blir ju hyfsat tidigt ändå.

Och nu börjar det igen. Godnatt *

___________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0