Tisdag & onsdag

forts. tisdag

Nästan hela släkten på mammas sida kom och firade mig på kvällen. 
TACK så mycket för allt :D
Fast jag hatar att fylla år. Tycker det är riktigt jobbigt att stå framför alla och öppna paket osv.
Men jag offrade mig. Tack och lov händer det bara en gång om året.

När alla åkt hem fixade jag mig i ordning, hämtade upp Sofie,
åkte tillbaka till pappa och sen raka vägen till hamrånge.
J fick hämta mig hemma hos Jocke.
Var meningen att vi skulle tagit en månskenspromenad men det var ju kallt.
Vi fick hålla oss inomhus istället ;)

Kom hem på eftermiddagen, städade här hemma innan farfar skulle komma. 
Han, pappa & (jenny igen) fick fira mig idag istället :) Nu är jag mer än JÄTTENÖJD.
Och på lördag åker vi till stockholm och släkten där.

Nu på kvällen har jag (och självklart s) varit hemma hos Jonas + Tobbe & Chrille.
Vi skulle kollat på oskyldigt dömd men det blev mestadels prat om Funäs.
:) Vi måste.

______________________


Senaste nytt är att jag, sofie & chrille ska ta skoterkörkort tillsammans.
När vi var i funäs i februari bestämde vi att vi skulle fixat det tills nästa gång vi åker.
Och S håller just nu på för fullt att kolla upp ställen ;)

Och var blir det på tv nu? Criminal minds.!
Vilken jäkla timing ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0