Söndag

Gårdagen med Jossis ute på byn var en upplevelse :)
Först var vi hemma hos henne och drack finvin för att sedan fortsätta på byn's lokal.
Det var jättekul trots att vi hade hemskt möte med gangstrar från estland.
Ja, det var ganska otippat faktiskt.

Och idag blev det bestämt.
Sofie & Camilla var här hemma och hade 5an-maraton.
Desperate h, grey's, one tre hill, gossip girl - på rad. Jag älskar söndagar!
När det var avklarat åkte vi till Tobbe. Och nu är funäsresan bokad & klar ;)
JAG LÄNGTAR SOM TUSAN.!

Nu måste jag sova. Klockan är mer än vad jag trodde.
Ska upp tidigt men jag har ju fått ihop några powernap's under dagen ;)
Tack och lov. Godnatt *

____________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0