Söndag; helgen

För att göra en lång berättelse kort.

I fredags åkte jag & sofie till Jeff's stuga med honom och jocke.
Egentligen skulle det inte bli alla fyra men vissa ändrade sig till slut :)
Och det var jättemysigt. Det fanns öppen spis plus att den låg nära havet.
Jag träffade dock på kapten morgan lite för många gånger under kvällen
och var inte den piggaste av oss på lördagen när vi vaknade.. ;)






Igår kväll kom släkten hit på 3-rätters och singstar :)
Innan dom kom var jag verkligen så gott som d ö d.
Tänka sig att en dusch kan få en back on track.
Hade en jättetrevlig kväll och när dom flesta åkt hem gick
jag vidare till Linus & resten av ligan som var där :)
Tänkte nästan åka till Sandviken men mitt samvete sa ifrån.
Fast 3 års tid.. Det är lång tid.


___________________ 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0