Nyklippt

Idag har jag varit med Josefine & Niclas.
N hade köpt nya filmer som J tyckte vi skulle kolla på.
Och vad fan var det för film? andra världskriget och sexualexperiment.
Det var nog bland det sämsta jag (vi) nånsin sett.
Trots det skrattade jag nog 60 % av hela filmen.
Handlingen var värdelös men manuset däremot..




Jag & lillasyster hade tid hos Johanna kl 17 för klippning.
Så jäkla skönt att få det gjort :)
Hon fixade min snedlugg och tog topparna - precis som vanligt.
Blev jättebra! Och som pricket över i;et fixade & tuperade hon mitt hår också.
Vi hade en sån lektion förr men jag överlåter hellre att hon gör det ;)
Det blir mycket bättre så.

Hade jag haft en fungerande kamera hade jag slängt in en bild.
Men nu har jag en uppgift iaf - att fixa ett nytt batteri.


Kommentarer
Postat av: Linn

jag ska ju kolla upp det där med ditt batteri. men du måste ju ge min lite info på vad det är för batteri. :D

2009-10-07 @ 23:05:21
URL: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0