Norrsundet

Nu kom jag hem. Det blev en heldag med Jossis :)
Jag hade kunnat stannat kvar längre.
Till och med flytta in, för när det gäller det kan jag faktiskt tänka mig att flytta,
för jag älskar ju som sagt deras lägenhet. Och typ allt annat som bor och finns där ute.
Ni skulle bara veta ;)

Men kylan.. Den blir man inte av med nånstans.
Vi tog en promenad till havet och när solen försvann höll iaf jag på att frysa ihjäl.
Och under den perioden ringde en försäljare (för jag har tydligen varit med i en tävling?).
Han sa dock att jag inte hade vunnit. 

- VA? VANN JAG INTE?
Nej tyvärr, men det finns tröstpris serru ;)

Han var från malmö - jag frågade faktiskt för han pratade så fint ;) - och han lurade
mig 2 gratis exemplar av nån jäkla tidning. Jag tror jag valde i form.
Man måste ju faktiskt imponera ;)
Jag skulle även få en present.
Antingen var det någon datagrej eller ett knivset. Jag tog knivarna.
Det enda jag behövde göra var att bara betala portot.
Fan. Jag bara rycktes med. Dumma kille med söt dialekt!


____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0