Hemma från Stockholm

Åkte jättetidigt till faster Helen i Nacka igår morse. Jag fick 4 timmar den natten.

Hon & Egon flyttade ifrån deras hus i slutet av sommaren till en lägenhet istället.
Vi var där delvis för det, men även för att det var ett tag sen vi sågs sist såklart.
Och jag är helt såld på deras lägenhet! Ska lägga upp bilder sen.
Jag förstod självklart att det skulle vara jättefint - Men sådär.!
Bubbelbadkar hade dom också, som jag var tvungen att prova ;)

Min kusin & Micke + Emmie & Freja kom självklart dit också.
Mestadels av dagen/kvällen lekte jag med barnen.
Dom är 6 respektive 3 år, och urgulliga!
Trots mina få timmars sömn kunde jag lätt vara med på deras upptåg :)

Innan dom kom förbi var jag & Jenny på en låång shoppingtur på Forum Nacka.
Det låg 5 minuter bort. Perfekt! Ungefär som hemma, fast annat centrum.
Dessvärre hittade vi inte alltför mycket. Kändes lite smådrygt med tanke på timmarna
vi spenderade där. 150 butiker, men..? Vilken tabbe ;b

Det var en väldigt trevlig visit iallafall :) och jag hoppas vi åker ner snart igen.

_________
_______________

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.
Ska fira kusin Helen som fyller 18 idag.
Grattis! :)

____________________






Kommentarer
Postat av: Helén

Tack så jätte mycket ^^

2009-10-19 @ 10:22:58
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0