Godnatt

Jobb, lämnat varor till Emelie, ännu mera utdelning med Nathalie & Sofie,
promenad, tagit itu med packningen.
En förkortad version av hur min dag har sett ut.


Jag skulle aldrig åkt till J igår, för då hade jag varit mycket piggare idag..
Men man måste ju offra sig ibland (;
Jag förstår inte hur vissa kan ha turen att kunna lägga sig sent
och gå upp tidigt helt utan problem.
Så skulle jag också vilja vara, men det är väl för mycket begärt tydligen.!?


Och eftersom jag klagar på att jag är trött ska jag faktiskt lägga mig nu :)
Jag har bara en enda uppgift att göra imorgon efter att jag slutat, och det är att köpa skor.
Att jag dragit ut som fan ut på det är ett mysterium till och med för mig..

Godnatt *

____________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0