Godnatt (skulle publ. igår kväll)

Kom hem lite senare än jag tänkt mig. Ungefär som typ.. alltid.
Camilla bjöd ju över oss på fika.
Hon hade slått på stort och bakat 3 olika muffins och ananaspaj.
Det är lätt att vara nyttig i min umgängeskrets måste jag säga ;)
Vi kollade på Patrik 1,5 också. Första gången för mig.
Vilken jäkla bra film. Jag gillar filmer med bra budskap.

Är faktiskt lite smånervös. Ska ju jobba imorgon. Första dagen.
Det ska faktiskt bli kul :)

Ska göra mig i ordning för natten nu.
Låter ju jättedumt men det är ju det jag ska göra.
Kan ju tala om att jag ljög om hårincidenten iaf.
Det finns faktiskt kvar ;)

Godnatt. Imorgon är jag gammal.


_______________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0