Fredag - söndag

Jag försökte göra inlägget så kort som möjligt.

Fredagen spenderades först på eckerölinjen :)
Jag skulle kunna springa runt i tax-freen hela turen fram och tillbaka.
Men det blev mestadels baren - med sällskap av snickare i alla åldrar från uppsala.

När jag kom hem var det bara att göra sig i ordning och åka in till stan till Kim & Vero :)
Vi kollade på idol och senare åkte vi allihopa till Old saints.
Det blev med andra ord en riktigt låång dag för min del.

Lördag. Jag & Sofie åkte till Jossis på planeringsuppdrag på dagen.
Tycker vi kommit en bra bit på vägen nu. Men listan är inte det lättaste projektet.
Imorgon, eller någon dag under veckan, ska vi skriva ut rubbet.
Sen är det bara avprickningen kvar. Skönt.

På kvällen var jag & pappa uppbjudna till kusinerna på mat :) Grillat.
Var jättetrevligt som alltid. Medans alla kollade på hockey gjorde jag mig i ordning.
Man behöver inte personligen kolla på matchen då man har världens hejarklack som gör det.
Jag hörde klart och tydligt vad som hände ;)

Senare åkte jag, sofie & emma till hamrånge :)
Slutade på BK och det är ett under att jag inte ramlade och bröt benen.
Jag visade upp mina buggtalanger - i 11 cm's klackar.

Det var en riktigt jäkla kul kväll :)
Sov hos J och jag förstår inte att jag ALLTID vaknar så jäkla
tidigt varje gång som jag sover där.

Mötte upp hela ligan strax efter 12 och var nyttiga.
Tror jag & Sofie såg mest slitna ut av alla.
Pinsamt som tusan dock att alla var slappt klädda och vi kom i våra jäkla klackar..
Mina fötter mår ju som dom förtjänar idag.
Hade glömt mina mjukiskläder hos sen förr som jag tänkte dra på mig.
MEN jag tror inte det hade matchat så jäkla bra till mina skor faktiskt ;)

Eftermiddagen/kvällen har spenderats hemma hos andra J (Jocke).
Har sysselsatt oss med kort, film och bakning.
Kom hem för en liten stund sen och jag är långt ifrån pigg..
Det tar på krafterna att vara där ute ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0