Efterlängtat möte

Bakningen blev som jag trodde.
S tyckte att jag för långsam med att hälla i blåbär/hallon
i formarna så hon tog över den uppgiften.
Ursäkta!? Vilken dålig ursäkt på att få göra det själv ;)
Jag gjorde det ju inte saktare än vad någon annan hade gjort direkt.

Efteråt gav jag mig ut på bäckrunde-promenad -
Ida var på sportis (mattias jobbade ju) så jag tänkte gå förbi där för henne har jag inte träffat
nånting alls i princip sedan min sista dag på sommarjobbet :/ 
(Måste dock ändra på det)

Niklas B & Anders hörde av sig och kom förbi så jag tog en paus med dom innan.
Visade även lokalen så dom har koll på vart dom ska sen ;)
Jäkla karlar att inte förstå - vi hade ju gjort världens bästa karta!
Då började det självklart att regna men då skjutsade snälla Anders mig till
sportis istället. Och nu är jag gladast i världen - tack vare Ida :)
Den tjejen är något alldeles extra.

Borde egentligen redan vara sovandes nu.
Jag & S måste börja tidigare imorgon då vi måste gå strax efter 16.
För imorgon ska vi på skoterkursinformation i sandviken.. ;)
Godnatt *

___________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0