20

Vem gick upp helt i onödan halv 6 imorse? JAG.
Mötte upp de andra som också ska jobba utanför men kom det någon? NEJ.
En av oss ringde och tydligen hade dom försökt fått tag på oss för
att säga att vi börjar nästa vecka. Det blev framskjutet.
Inte har jag fått varken nåt samtal eller mail om det. Ingen annan heller.
Tycker det var ganska dåligt. Men skulle få betalt för den dagen iaf. 

Och inte ska jag deppa idag - jag fyller ju år :)

Har varit snäll storasyster ist och hjälpt Jenny med tindra och skjutsat henne till högskolan.
Gumman opererade bort en visdomstand igår och nu kan hon knappt prata.
Hon är jättesvullen och medicinerna är så starka att hon inte får köra, träna eller nånting.
På det är hon yr så jag fick vara ledhjälp in på skolan. Stackarn :(
Dock höll jag knappt på att hitta ut. Har aldrig varit där inne förr och nu vet
jag inte ifall jag vill gå in där och gå helt vilse - igen.

Nu inväntar jag Sofie. Vi ska köpa nya skor till mig.
Senare ska jag hem till mamma, dit släkten kommer.
KUL :)


___________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0