Torsdag

Redan!?

Veckorna går så fort. Men som man säger - tiden går fort när man har roligt ;)

Fast det kanske inte riktigt gäller idag. Efter jobbet åkte jag hem till en uppgift som jag dessvärre inte är stort fan till - nämligen att städa mitt rum.
Håh! Jag borde kunna sköta det bättre men det kan jag fan inte.
Nu är jag klar med det iallafall.
Tänkte ta en promenad senare och därefter raka vägen in i duschen.
Det finns inget som slår att lägga sig efteråt i sängen med nya sängkläder :)
Jag längtar nästan redan nu. Får se om jag klarar att vara vaken genom Criminal Minds..
Jag är så jäkla trött idag. Blodsprängda ögon är resultatet efter en sleep-over hos Tobbe.


Jag & Sofie kom på den briljanta idéen igår. Plus att det är nära till jobbet ;)
Lite sovmorgon tackar man ju inte nej till i första hand.
Innan hann jag med att träffa Jossis.
Jag håller tummarna på att hon är hemma över helgen också! :)


Därefter bar det hem till Tobbe, men jag stack nästan därifrån på en gång.
Krille åkte till Umeå idag så igår hade vi vårat avskedsmöte.
Därefter hade jag jättesvårt att somna - trots att jag låg i T's ena soffa.
Skumt - när dom är hur sköna som helst. Jag skulle nästan kunna sno dom.
Och jag skulle ju aldrig sno nånting! Så ni kan ju tänka er ;)


________________________





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0