torsdag - söndag

Ursäkta att jag inte varit aktiv. Jag har helt enkelt inte haft tid, eller lust.
Men söndagar - det är bra tillfällen ;)

I torsdags åkte jag först och hälsade på hos Jossis & Ikka tills J var klar med sin träning :)
Jag skulle åka till honom lite innan så jag hann förbereda men jag fastnade
med hans mamma i köket istället :) och vips så kom han hem.
Höll på att dö medans jag kastade ut honom från rummet och skulle fixa allting.
Jag lovar, jag har nog aldrig varit så nervös. Men det slutade riktigt bra ;)
Om ni bara visste hur romantisk jag kan vara.

fredagen var det först jobb mellan 8 - 16.
Därefter hade vi glöggmys allihopa tills klockan 17 då vi skulle till interpool och äta.
När vi var klara där fortsatte vi ungdomar hem till Mikkan på förfest.
Blev utgång sedan. Vi fick en riktigt rolig kväll :)

Vaknade upp på lördagen och kände mig helt slut.
Men vi skulle fira Krille som fyllt år så det fick jag ignorera.
Hade planerat att vi skulle ut innan men jag var inte ett dugg sugen.
Och så fort vi kom till K så blev det raka motsatsen.
Vissa människor har verkligen positiv effekt på en.
Det slutade med utgång och jag ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut.
Jag var riktigt på topp igår ;)

Söndag; Har inte ansträngt mig nånting på hela dagen i princip ;)
Det blev soffan ett par timmar och sen var man som ny igen.
Kom hem för en stund sedan från stan.
Jag & tjejerna har varit och sett New moon - som var jättebra!
Den var mycket bättre än ettan.





Och det berodde inte på att det var så många lättklädda karlar med.
Fast det klagade jag ju inte direkt på heller för den delen.. ;)

Nu tänkte jag lägga mig. Trodde att Criminal Minds skulle börja kl 23.
Men icke - det är 00.20 inatt / Aldrig i mitt liv att jag klarar att vara uppe så länge.
Och verkar inte vara ett sånt smart drag heller då jag ska upp halv 6.
Fan vad besviken jag blir.


______________________







Kommentarer
Postat av: Helén

så lite så ;) Bara trevligt :D <3

2009-11-30 @ 12:31:32
URL: http://helenengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0