Tisdag

Godkväll :)
Har kommit hem och hunnit varva ner. Idag har det nästan bara varit flams på jobbet. 
Speciellt efter klockan 15.
Lyssnade på gamla mammas nya kille-avsnitt på p3 och jag tror 
att jag kan påstå att nog alla hade sömnbrist ;)
Det resulterade ju ännu mer. Kanske ska tillägga att vi faktiskt fick mycket gjort ändå.

Och nu ska jag ta en promenad.
Ska åka till Tobbe senare och kolla på andra avenyn - tror jag det var?
Då måste jag ta den innan vi åker, annars blir det så sent.
Tänkte svänga förbi Mattias och invänta tills Sofie orkat resa sig upp från soffan.
Hon måste ju ha lite vilotid innan hon beger sig ut - tydligen ;)



____________________
_________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0