Tillbaka

med goda nyheter ;)

Hade skoterprov idag och jag klarade det!
Det gjorde vi alla 4.
Nu ska det bara bli kallt så vi får göra uppkörningen någon gång!
Funäs känns inte alltför långt borta nu :D



Mitt i allt glädjerus måste jag få in ett klagomål om min vänstra arm också.
Idag fick vi på jobbet som inte vaccinerats åka och göra det på inf.mottagningen.
Det borde vi fått gjort för längesen egentligen men nu är det fixat och klart iaf.
Och jag har ont.!


Helgen som var är stor anledning till att jag inte haft någon ork till detta.

I fredags fick jag besök av tjejerna & Nickas för idol/vin-mys. Lika trevligt som alltid.
Det blev inte så sent för jag skulle jobba 9 - 21 på mitt favoritställe på lördagen :)
Eller. det var tänkt att det inte skulle bli sent iaf. Men L-K kom ju förbi.
Det gick ändå bra att komma upp. Tack och lov.

Efter jobbet bar det hem till Niclas för att sedan gå hem till Malte.
Det blev en jätterolig kväll - mycket tack för att M's mamma Karin kom över med
både sig själv i egen hög person samt sällskapsspel ;) Jag är ju en jävel på sånt!
Sen slutade jag & sofie hemma hos Jocke - som hade feber.
Men vi fortsatte med vin tills J kom och hämtade mig :) SENT.
Och söndagen ska vi INTE prata om..



En del av motståndarlaget.
Ja - vi slog dom rätt rejält.

Josefine blir galen om jag lägger ut bilder på vårat lag..
Nu har jag en hål-hake på henne iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0