Onsdag

Jobb 7 - 16, packningsdax för pappa kommit hem, köpis med Josefine.
För att nämna en del och göra en lång historia kort :)

Har packat upp alla saker och precis när jag drog igång skulle J lägga sig.
Det resulterade till ganska lång paus. Men vad gör man inte..
Jag är glad nuförtiden :)

Imorgon är det skoterkurs och jag måste nog läsa på sidorna vi fick i läxa lite mer.
Sovningen blev alltså ännu mera framskjuten.
Jag har tänkt på varför mina sovplaner aldrig går som jag vill.
" ikväll ska jag lägga mig tidigt " säger jag varje dag.
Men det kommer fan alltid saker ivägen.
Imorgon ska jag inte nämna det och se om det går bättre då ;)

Så - dags att göra något vettigt. Godnatt *

_______________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0