Lördag

Nu var det längesen jag skrev ihop nåt märkte jag.
Sedan jag åkte till J i torsdags kväll har jag haft fullt upp.
Hela gårdagen efter jobbet gick åt till att förbereda inför idag.
Kom hem runt 12 inatt och vi startade vid 3.

Finns mer att göra idag också. Men Johanna ligger på mycket plus hos mig nu.
Tänkte att hon skulle få fixa mig men jag glömde helt bort att fråga henne - i tid.
Trodde det var försent. Träffade henne en snabbis igår och då sa
hon att hon sparat en tid åt mig - ifall jag ville att hon skulle fixa mig :) 
UNDERBARA TJEJ!

Nu ska jag ringa Nathalie och lugna ned mina nerver.
Min VUNNA bandit-rock 2 -skiva spelas på hög volym också för att hjälpa till lite.
Jag vann faktiskt en tävling hos dom tidigare i veckan ;)
Det roliga var att när jag kom hem inatt hade jag & s redan införskaffat oss den
alldeles innan. Vi fick syn på den och vart tvungna.
Vad ser jag när jag kommer hem då? Jo, ett paket på min säng - men den skivan i.





haha - Självklart.
Vilket bra inköp - ändå.
Fast den köpta lämnas ju tillbaka. Vi hade inte invigt den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0