Lördag

Jag hade kunnat varit piggare idag. Men det kommer väl får jag hoppas :)

För ikväll blir det avskedsfest för Vero hemma hos henne & Kim :)
Jag är så otroligt avundsjuk på henne som ska till Sälen och jobba över säsongen!
Det skulle ju verkligen vara nånting.
Men jag har ju min vecka i funäs..
(Ni hörde nog min irioni om att det kan jämföras med V's drömsitutaion.)

Igår var jag hemma hos Mattias och spelade sällskapsspel med honom, Jacob & Sofie.
Det var jättetrevligt men dom var ett hårdare motstånd än de vi hade förra helgen ;)
Var inte riktigt det jag hade tänkt mig. Jag är ju en ganska dålig förlorare.
Men ännu sämre vinnare.! ;)

Nu ska jag börja förbereda hade jag tänkt.
Har nog aldrig längtat så mycket till duschen..


_________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0