Godnatt (borde publ. igår kväll)

Jag vill börja rida igen.
Slutade för 4 år sedan och jag ångrar det lika mycket då som nu.
Dumt att sluta då kanske? Ja, men det blev för jobbigt angående våran häst.
Jag ska nog inte gå in på djupare detaljer.

Jenny har inte tagit något break och gud så duktig hon är.
Vilka konkurrenter vi varit men nu har hon ett sånt jäkla försprång ;)
Jag borde börja igen. Det var ju så jäkla kul.
Tills jag bröt nyckelbenet. Då försvann hoppglädjen rätt rejält.
Stackars mamma bara - henne har man gjort nervös genom åren ;)

Men nog om det. Nu håller jag på att förbereda all packning tills imorgon.
Direkt efter jobbet åker jag till jossis och därefter till J :)
Det var så längesen, med båda parterna, så jag längtar som tusan.

Håh. Vilket slit. Nu måste jag göra allting klart. Godnatt *


_________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0