Avskedsfest

Jag hade en riktigt rolig kväll igår :)
Tills huvudvärken kom. Hade det mer eller mindre hela dagen och till slut
gick den inte att ignorera. Tusen tack till Mattias för att han är världens snällaste!

Och gissa vart jag spenderade natten? På soffan från helvetet.
Klart jag trivs i den men att sova där slutar aldrig bra :P Jag känner mig som 80!
Plus att håret står åt alla håll, gårdagens smink är på och även kläderna..
Inte för att jag borde tagit av mig dom just där men det är fan
drygt att vakna upp med kläder på.

Jag måste göra nånting åt detta.
Lägga mig i duschen (det går faktiskt) och försöka bli människa 
med hjälp av all that remains
- det borde jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0