21;50

Har jag nånsin sagt att jag älskar 5;an på söndagar?
Om jag är trött och/eller hemma så blir det maraton mellan 16;15 till 20.00.
Jag missar nästan mina serier med flit under veckorna enbart för att
ha nåt att se fram emot på veckans absolut sämsta dag ;)





Har känt mig riktigt slö idag och jag har bara varit ute under min promenad innan maratonet.
Tog en sväng förbi Josefine :) Hon bor exakt på lagomt långt avstånd.

Nu tänkte jag lägga mig. Alamret ringer 5.20.
Har jag blivit morgonpigg än? Nej! Hur lång tid ska det behöva ta?
När jag gick i skolan var jag hur pigg som helst på mornarna.
Så fort alarmet ringde så var jag uppe 2 sekunder efteråt.
Det ska ju ta 3 veckor innan man har en ny vana -
fast det kanske inte riktigt gäller för tidiga mornar.? ;b Men det borde ju göra det!

Jag borde ju vänja mig snart iallafall - hoppas jag :)
Eller så är jag smittad av.? Han är ju ingen morgonmänniska trots hans gå-upp-vanor.

Godnatt *

_________________

jag tänker på dig, och saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0