Vilket kaos

Efter att ha lånat kusinernas bil, åkt hem till Niclas på chansning att han & Josefine var där
(dom svarade inte på telefonerna så jag hoppades att dom inte hade nåt fuffens för sig ;) jag hade ju bråttom.) 
så jag kunde hämta mitt cv som hon fick skriva ut åt mig så kunde jag & Jenny äntligen utföra våra ärenden. haha, blev det rörigt? Sorry.. ;*

Jag skulle träffa Johanna och förutom ärendet så bokade vi en tid till mig
på söndag för att färga mina ögonbryn & ögonfransar.
Mina är så jäkla ljusa och jag har ledsnat på att fylla i dom varje dag s'att nu jäklar.
Vilken tur att jag har henne som pysslar om mig från topp till tå. typ ;)

Nu blir det storhandling.! Pappa kom nyss hem.
Jag fick inte avnjuta allt för många sekunder i soffan..
Behöver jag säga att jag är jättetrött idag?


____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0