Vilken vändning

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL THAILAND!
Vi kollade på kort och det såg så mysigt ut. Dom hade haft det jättebra och det syntes att dom inte legat i skuggan direkt. Självklart ska dom åka tillbaks nästa år. Man blir inte förvånad :) Hoppas mamma fick ännu mer intresse för att åka till Thailand nu. Vi har ju pratat om saken och jag hoppas jättejättemycket att vi åker nästa år.

Som sagt är jag trött som fan idag. Bredde ut mig på soffan och jag fick Niklas att klia mig på armen och Greta att hålla på med mitt hår. Vilket flyt ;) Iallafall på Niklas, han gör inget om inte han tjänar på det. Det är så sant som det är sagt.

Nu ska jag byta om och vandra hem till Nathalie. Vi ska ta en liten promenad :)
Jag fick med henne till slut.

Vad gör du?
Ligger på soffan..
Då tycker jag att du ska hoppa upp från den på en gång! 
Varför det?
För vi ska ta en promenad.!
Men aldrig. Jag orkar inte.
Jo, det gör du visst. Jag måste köpa cigg också.
Håh, det behöver jag med..
Dåså, då tar vi en promenad till tempo!
Okejdå..

Det handlar om att hitta den ömma punkten. Då får man igenom idéerna ;]

____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0